неділя, 28 грудня 2014 р.

Модуль 3. Дослідження в навчальних проектах. Рефлексія


Цей модуль допоміг меніпоміркувати про те, які зміни може внести використання ІКТ в навчальний процессз’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах, та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме:
 як дослідницькі проекти можуть допомогти моїм учням навчатися згідно вимог навчальних програм та розвинути навички ХХІ століття;
-
 як я можу використовувати дослідницькі проекти для покращення навчального процессу;
-як спонукати учнів до дослідження і мислення;
-
 як будувати зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертатися до питань реального життя учнів.
„Скажи мені – і я забуду, покажи мені – і я запам’ятаю, залучи мене – і я навчуся...”

Немає коментарів:

Дописати коментар