неділя, 28 грудня 2014 р.

Модуль 9. Диференціація навчання учнів. Рефлексія


За допомогою даного модуля я  проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів.
Для успішності процесу навчання важливо створити такі умови, за яких би максимально реалізувалися б індивідуальні здібності кожного учня. Складність полягає в тому, що на уроці присутні до ЗО учнів з різним рівнем розвитку, різними типами нервової системи, пам'яті, мислення. З цього випливає, що працювати з усіма учнями однаково — неприпустимо. Завдяки диференціації учитель має змогу не загубити жодної дитини, дати кожній можливість розкрити все краще, закладене природою, сім’єю, школою. Потрібно проектувати не одну програму дій для всього класу, а декілька і кожну адресувати певній підгрупі учнів. Диференціація - це один з основних напрямків оптимізації процесу навчання.


Немає коментарів:

Дописати коментар