неділя, 28 грудня 2014 р.

Модуль 5. Інтернет у проектній діяльності учнів. Рефлексія



Навчальний процес 21 століття важко уявити без новітніх технологій та Інтернету, який  може бути потужним інструментом для проведення досліджень. Адже Всесвітнє павутиння являється невичерпним джерелом інформації.
          Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
  • як я можy використовувати Інтернет-ресурси для вдосконалення процесу викладання та навчання учнів;
  • як навчити учнів усвідомити необхідність визнання авторського права, знати основні поняття з авторського права та навчити правомірно використовувати матеріали з різних джерел;
  • які конкретні вправи та завдання можна регулярно використовувати у класі для того, щоб забезпечити дотримання учнями основних принципів правомірного використання інформаційних джерел та інших даних. 
          5-ий модуль нашого тренінгу допоміг мені критично оцінювати сайти, які я буду використовувати у навчальній діяльності, презентаціях і проектних роботах.  
          Я бачу велику користь у використанні блогів, вікі-сторінок та веб-сайтів для організації взаємодії та спілкування учнів в середині групи, та різних груп між собою. 

Немає коментарів:

Дописати коментар