У цьому модулі ми досліджували різні можливості використання сервісів Інтернету: електронна пошта, он-лайнові опитування, блоги. Нами були розглянуті усі можливі загрози та ризики, з якими учні зіштовхуються під час перебування он-лайн. Учні мають правильно й ефективно використовувати онлайн-інструменти для співробітництва і спілкування.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 в організацію навчально-виховного процесу:
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 в організацію навчально-виховного процесу:
- як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
- як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів;
- як навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті.
- як допомагати учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані, пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті;
- організовувати роботу учнів по корегуванню контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні ідеї та ідеї інших на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях, здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті, належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності зтехнологіями веб 2.0 тощо.
Сервіси Веб 2.0 допомагають учням
• ділитися своїми думками, ідеями та проектами один з одним;
• спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти, створені відеокліпи;
• змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші;
• запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших
• ділитися своїми думками, ідеями та проектами один з одним;
• спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти, створені відеокліпи;
• змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші;
• запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших
Немає коментарів:
Дописати коментар