неділя, 28 грудня 2014 р.

Модуль 6 .Спілкування та співробітництво в інтернеті. Рефлексія


У цьому модулі ми досліджували різні можливості використання сервісів Інтернету: електронна пошта, он-лайнові опитування, блоги. Нами були розглянуті усі можливі загрози та ризики, з якими учні зіштовхуються під час перебування он-лайн. Учні мають правильно й ефективно використовувати онлайн-інструменти для співробітництва і спілкування.
        Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 в організацію навчально-виховного процесу:

  • як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання;
  • як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів;
  • як навчати учнів безпечній роботі в Інтернеті.
  • як допомагати учням, які мають питання з теми дослідження, недостатньо організовані,  пропуситили частину занять, але бажають приймати участь у проекті;
  •     організовувати роботу учнів по корегуванню контенту, створеного іншими учасниками групи, критично оцінювати власні ідеї  та ідеї інших  на ресурсах для спільної роботи - вікі-статтях, здійснювати аналіз очікувань учнів від роботи в проекті,  належним чином ставитись до їхнього бажання/небажання працювати у проекті, проаналіувазти та врахувати їх рівень обізнаності зтехнологіями веб 2.0 тощо.


Сервіси Веб 2.0 допомагають учням
• ділитися своїми думками, ідеями та проектами один з одним;
• спільно збирати та ділитися з іншими колекціями гіперпосилань на веб-сайти, створені відеокліпи;
• змінювати, коментувати, додавати та видаляти дані, які створили інші;
• запитувати та давати свої відповіді на запитання та ідеї інших

Немає коментарів:

Дописати коментар